lauantai 10. huhtikuuta 2010

Kankaanpää RN 10.4

Mamma tylsimys jätti minut aamulla kotiin ja kehtasi lähteä Tanjan ja Kertun seuraksi näyttelyyn (minä kuulemma pääsen mukaan taas, kun on koipi kunnossa). Kankaanpäähän nuo sanoivat menevänsä. Ja pyh sanon minä...
En sitten tiedä, mitä olivat matkalla tehneet, mutta meidän pihalle kun tulivat, oli auton tuulilasissa navigaattoreita kiinni kaksin kappalein. Selitys meni kutakuinkin niin, että Tanjan Becker oli Tanjan sanoin "ruvennut leikkimään sammakkoa" aamulla tullessa, ja pitänyt kummaa kurnutusta. Samoin autosta oli (taas) palanut sulake, joten laturikaan ei toiminut. Mamma sitten otti lähteissään meidän autosta Tompan mukaan, että löytävät perille (tolloja)... Kiikoisten ABC-asemalta olivat sitten löytäneet sopivat sulakkeet, ja paluumatkaa varten sitten ITSE vaihtoivat sen (ekaa kertaa ne kokeili vaihtoa Lappeenrannan reissulla, ja se oli kyllä varsinaista säätöä). Sitten oli ollut pakko laittaa molemmat navit kiinni ikkunaan että tietävät, kumpaa oikeasti kannattaa kuljettaa mukana. Ostaisivat kartan, sanon minä...

Ja taasen itse näyttelyyn. Kerttu sisko oli hienosti VSP saaden toisen sertinsä, minä kovasti onnittelen!!! Taitaa käydä niin, että kun minä vielä parantelen joulukuisen lihasrevähdyksen jälkeen reittäni, ehtii sisko valioitua monta kertaa :-)
ROP oli Miian Kauko, joka myös valioitui, ensimmäisessä avoimenluokan näyttelyssään. Hurjasti onnea!!!

1 kommentti:

  1. OOOOOOnnittelut täältäkin Kerttu jyrää :D
    Kohtahan neiti onkin jo valioluokassa!!

    VastaaPoista