sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

Bullgrin`s Goodnight Kiss eli Kerttu Kerpiili Kettulainen


Voisin varmaan niinku esitellä itteni jos ette mua tunne. Heh, oikeesti mä olen ihan prinsessa. Asun Turussa ja mulla on kolme sohvaa ja yks oma sänky mistä valita. Mä vaihtelen niitä fiiliksen mukaan. Jos joku istuu mun sohvalla nii istun päälle, kyl ne kolme talossa asuvaa ihmistä yleensä vaihtaa sit toiselle sohvalla. Vieraille annan aina tosi isot pusut. On kiva ku tulee vieraita. Ihmiset on vaa jotenki nii korkeella et täytyy ihan hypätä et ylettyy pussaan.

Mun veli Patton on ihan huipputyyppi ja mun bestis. Me keksitään aina kaikkee kivaa, se mut tähän näyttely touhuunki veti mukaan. Mun veli suojelee mua aina kaikilta tunkeilijoilta, se on vähän niinku mun bodyguard:) Se on kyllä joskus vähän hölmökin, esimerkiks kerran se ulkoilutti mua remmistä auton takaluukussa, pitihän sille sit suuttua.

Joo mut asun siis ihan metsän keskellä, tääl on aika paljon vahdittavaa, kettuja, pupuja, supikettuja, bambeja jne. Sit iltaisin tulee tosi pimee ja mua ei ainaskaa sit sinne metsään saa. Musta on ihan kiva käydä lenkillä, mut tarviin aika pitkiä kauneusunia päivisin et niinku pärjäisin sit kisois. Ja kisoista sen verran, et kauneusunet on nyt ruvennu tuottaa tulosta. Parit sertit on alla ja viimeistä metsästetään. Seuraavaks suunnataan Lahteen, mut taas ilman veljee. Se on tosi kurjaa, mutta onneks me päästään sit kesällä tekeen taas niitä hotellireissuja, ne on ihan ykkösiä.,

No mut se musta, tasaukki vaan taukit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti