perjantai 11. kesäkuuta 2010

Päivitystä

Tuo minun mamma on ollut kovin laiska päivittämään blogiamme...
Kävin 15.5:ttä ensimmäisen kerran "sairaslomani" jälkeen pyörähtämässä kehässä Raumalla, jossa tuomarina Ligita Zake. Tuloksena oli pu 2 ja uusi FI MVA :-) Mun mamma taisi olla tosi tyytyväinen.

Viime viikonloppuna, 5-6.6:tta mennä tohotin ruotsissa näyttelyissä, tuloksena lauantaina vsp, sert ja se mva, su rop ja cacib:-)
Matkaseurana mulla oli Tara, jonka tuloksina lauantaina rop, sert ja se mva, sunnuntaina pn 2 ja va-ca.

Asia mitä minä en ymmärrä, on se, että Tara tuoksui minun nenääni valtavan hyvälle, ja sen häntä kääntyi vallankin viehättävästi sivulle minun haistellessa sitä, ja siinä vaiheessa joko mamma tai Rea tuli sitruunanhajuista suhketta sisältävän suihkupullon kanssa siihen väliin keskeyttämään kaiken hauskanpidon. Kummaa porukkaa...

Minä yritän nyt saada mamman päivittämään tätä blogia useammin, ja minusta myös tuntuu, että Kertun kotijoukot on aivan yhtälaiskoja, kuin mun mamma...

1 kommentti: